matchDayLabel 4 2 sep 3 sep 1 - 2 4 sep Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 5 9 sep 10 sep 11 sep Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 6 16 sep 17 sep 18 sep Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 7 30 sep 3 - 3 1 okt 2 - 0 2 okt 5 - 0 1 - 3 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 8 7 okt 8 okt 3 - 0 9 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 9 14 okt 15 okt 3 - 4 16 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 10 21 okt 22 okt 23 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 11 28 okt 29 okt 30 okt Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
Deinze vs Waasland-Beveren gratis livescore en videostream (2022/12/05)AiScore Football LiveScore biedt u ongeëvenaarde live voetbaluitslagen en voetbalresultaten van meer dan 2600+ voetbalcompetities, bekers en toernooien. Ontvang live scores, rust- en fulltime voetbalresultaten, doelpuntenmakers en assistenten, kaarten, wissels, wedstrijdstatistieken en livestream van Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga, Ligue 1, Eredivisie, Russian Premier League, Brasileirão, MLS, Super Lig en kampioenschap op AiScore. com. AiScore biedt alle voetbalfans live scores, voetbal LiveScore, voetbalscores, competitietabellen en wedstrijden voor competities, bekers en toernooien, en niet alleen van de meest populaire voetbalcompetities zoals Engeland Premier League, Spanje La Liga, Italië Serie A, Duitsland Bundesliga, France Ligue 1, maar ook uit een groot aantal voetballanden over de hele wereld, waaronder Noord- en Zuid-Amerika, Azië en Afrika.
”Passend plannetje“Ik schat onze coach Marc Grosjean zeer hoog in. Hij kent de reeks en het Belgische voetbal zeer goed. Hij heeft veel ervaring en is tactisch sterk. Hij heeft voor het duel met Beveren opnieuw een passend plannetje klaar. Het belangrijkste is dat hij opnieuw de juiste spirit in onze spelersgroep heeft gepompt.
Ik leef me graag aanvallend uit, wat onder Grosjean een verademing is”, besluit Staelens. Vansteenkiste speeldag geschorstJannes Vansteenkiste is geschorst voor het duel met Beveren na een lichtzinnige uitsluiting tegen SL16, de beloften van Standard. “Ik kon mijn ogen niet geloven”, aldus Grosjean. “Onze linksachter beging zelfs helemaal geen overtreding. Hij kreeg een rode kaart op aandringen van de vierde scheidsrechter. Onbegrijpelijk, maar gelukkig keerden we met drie punten naar huis.
Hesgoal WAASLAND-BEVEREN-Deinze. Waar gratis ?
Speeldag 15 Waasland-Beveren - KMSK DeinzeReguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 1 RE Virton REV vr 12 aug 1 - 1 RWDM Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 1 Dender EH DEN 1 - 4 LOM Lommel SK Beerschot VA BEE za 13 aug 1 - 0 SKB SK Beveren Club NXT BRU 2 - 2 STA SL 16 FC Jong Genk GNK zo 14 aug 4 - 1 LIE Lierse RSCA Futures AND 0 - 0 DEI KMSK Deinze Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 2 19 aug 3 - 2 20 aug 21 aug 0 - 2 3 - 1 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement. matchDayLabel 3 26 aug 0 - 3 0 - 1 27 aug 28 aug 2 - 1 2 - 3 Reguliere competitie - FootballLeagueCalendarElement.
Live Voetbal - Deinze - Waasland-Beveren (1B Pro League - 13/03/2022)5' Goal! Kevin Hoggas scoort de 0-1 voor Waasland-Beveren. 10' Lucas Ribeiro Costa scoort de 0-2 voor Waasland-Beveren. 17' Wissel voor Waasland-Beveren Dries Wuytens komt in de plaats van Manuel da Costa. 24' Own-goal! Het is 1-2 geworden. Aleksandar Vukotic scoorde een eigen doelpunt. 36' Geel voor Abdel Al Badaoui Abdel Al Badaoui krijgt geel. 44' Geel voor Youssef Challouk Youssef Challouk krijgt geel. 45'+3' Einde eerste helft 46' Wissel voor Deinze Kurt Abrahams komt in de plaats van Robbe Quirynen. 49' Geel voor Kurt Abrahams Kurt Abrahams krijgt geel. 58' Geel voor Dries Wuytens Dries Wuytens krijgt geel.
Onze voetbal LiveScore scorekaarten worden live in real-time geüpdatet om je op de hoogte te houden van alle updates voor voetbalwedstrijden die vandaag plaatsvinden, samen met voetbal LiveScore-resultaten voor alle voltooide voetbalwedstrijden voor elke voetbal- en voetbalcompetitie. Op de wedstrijdpagina kunt u met onze voetbalscorekaarten eerdere wedstrijdresultaten bekijken voor alle eerder gespeelde wedstrijden voor elke voetbalcompetitie. Bekijk al je live voetbalresultaten op AiScore.
We hebben met Christophe Janssens een volwaardige vervanger is huis. Het gebeurt op dit niveau niet vaak dat een ploeg twee linksachters met zoveel kwaliteiten heeft. ”“Onze kern raakt stilaan voltallig. Mamadou Koné, Jur Schryvers, Rousseau De Poorter en Gonzalo Almenara zijn allen hersteld van blessures.
Alessio Staelens krijgt zondag met Deinze het bezoek van Beveren en ex-coach Wim De Decker: “De Waaslanders zullen zich niet aan ons aanpassen”Alessio Staelens: “We worden iedere week sterker. ” — © Marc Van HeckeVoetbal Challenger Pro League SK Deinze - SK BeverenDEINZE - SK Deinze krijgt zondag het bezoek van het tweede gerangschikte SK Beveren, met ex-coach Wim De Decker aan het roer. “Hij kent Deinze zeer goed, maar ik denk niet dat hij zich aan ons zal aanpassen”, zegt rechtsachter Alessio Staelens.
SK Beveren: alle info, nieuws en statistieken - sporza
Live Voetbal - Deinze - Waasland-Beveren (1B Pro League - 13/03/2022)5' Goal! Kevin Hoggas scoort de 0-1 voor Waasland-Beveren. 10' Lucas Ribeiro Costa scoort de 0-2 voor Waasland-Beveren. 17' Wissel voor Waasland-Beveren Dries Wuytens komt in de plaats van Manuel da Costa. 24' Own-goal! Het is 1-2 geworden. Aleksandar Vukotic scoorde een eigen doelpunt. 36' Geel voor Abdel Al Badaoui Abdel Al Badaoui krijgt geel. 44' Geel voor Youssef Challouk Youssef Challouk krijgt geel. 45'+3' Einde eerste helft 46' Wissel voor Deinze Kurt Abrahams komt in de plaats van Robbe Quirynen. 49' Geel voor Kurt Abrahams Kurt Abrahams krijgt geel. 58' Geel voor Dries Wuytens Dries Wuytens krijgt geel.
Speeldag 15 Waasland-Beveren - KMSK Deinze - Proximus
“Beveren zal van zijn eigen kwaliteiten uitgaan, maar ook respect voor ons hebben. We pakten in de heenwedstrijd uit met een degelijke prestatie en kregen in de slotfase het deksel op de neus. Er gebeurden na afloop enkele jammerlijke zaken, maar we moeten daar niet meer mee bezig zijn. We staan voor een zware maand, want er volgt nog een uitwedstrijd in Lommel en een thuismatch tegen Beerschot. We kunnen onszelf in een comfortabele positie in de top zes manoeuvreren, maar houden beide voeten op de grond. In onze reeks kan iedereen van iedereen winnen.
[TV@] W-Beveren Deinze kijken live | Perfil FluidMed
63' Geel voor Christophe Janssens Christophe Janssens krijgt geel. 67' Tom Reyners komt in de plaats van Kevin Hoggas. 69' Geel voor Bafode Dansoko Bafode Dansoko krijgt geel. 72' Youssef Challouk scoort de 2-2 voor Deinze. 76' Bafode Dansoko scoort de 3-2 voor Deinze. 80' Aliou Baldé komt in de plaats van Louis Verstraete. 81' Geel voor Dylan De Belder Dylan De Belder krijgt geel. 82' Geel voor Aleksandar Vukotic Aleksandar Vukotic krijgt geel. 84' Rood (2x geel) voor Christophe Janssens Christophe Janssens krijgt een 2e keer geel en dus rood. 85' Lucas Ribeiro Costa scoort de 3-3 voor Waasland-Beveren. 89' Geel voor Jenthe Mertens Jenthe Mertens krijgt geel. Jannes Vansteenkiste komt in de plaats van Dylan De Belder.
Johan PoletVrijdag 2 december 2022 om 16:43De Decker loodste de Tigers vorig seizoen naar de vierde plaats. De oranjehemden behaalden in hun voorbije vijf duels 13 punten op 15. De heenwedstrijd op de Freethiel eindigde op een 2-1-zege voor de Waaslanders, die met Dieumerci Mbokani een topspits voor de Challenger Pro League in de ploeg hebben. SK Deinze staat op de zesde plaats en telt zeven punten minder dan de ex-eersteklasser. “Wim De Decker kent SK Deinze zeer goed, maar ik denk niet dat hij zich aan ons zal aanpassen”, zegt rechtsachter Alessio Staelens.
63' Geel voor Christophe Janssens Christophe Janssens krijgt geel. 67' Tom Reyners komt in de plaats van Kevin Hoggas. 69' Geel voor Bafode Dansoko Bafode Dansoko krijgt geel. 72' Youssef Challouk scoort de 2-2 voor Deinze. 76' Bafode Dansoko scoort de 3-2 voor Deinze. 80' Aliou Baldé komt in de plaats van Louis Verstraete. 81' Geel voor Dylan De Belder Dylan De Belder krijgt geel. 82' Geel voor Aleksandar Vukotic Aleksandar Vukotic krijgt geel.
We worden iedere week sterker onder hem. Ik heb ook veel waardering voor Yves Van Borm, met ik wie bij Deinze en Knokke heb samengewerkt. Ik behaalde met hem twee titels, maar maakte met hem ook één degradatie mee. ”“Ik zet mezelf als middenvelder op het bord indien ik de ploeg zou opstellen. Ik mag nu gelukkig als rechtsachter ook veel offensieve acties opzetten. Dit was niet het geval onder de vorige coach van wie ik nauwelijks over de middellijn mocht lopen.
Sportje 12 Kmsk Deinze - Waasland-Beveren - Calameo