Koripallon MM-karsinta LIVE: Kroatia - SuomiSu 03. 07. 2022 klo 21. 00, NelonenAu, au, auuuu! Susijengi saalistaa MM-kisapaikkaa Ruudussa! Luvassa kaikki Suomen ottelut sekä muita huippumaiden kohtaamisia suorana sekä tallenteena! 2023 MM-kisojen karsinnoissa Susijengi pelaa samassa lohkossa Ruotsin, Slovenian sekä Kroatian kanssa. Urheiluohjelma. (105') Korostus Edelliset lähetykset Su 03.
Japani live tulospalvelu, tulokset, otteluohjelma, Japani - Kroatia liveAPUA: Olet joukkueen Japani -tulossivulla Jalkapallo/Aasia -alueella. Flashscore. fi tarjoaa joukkueen Japani live tulospalvelun, lopputulokset ja otteluiden tilanteet, sarjataulukot ja otteluiden yksityiskohdat (maalintekijät, punaiset kortit, kerroinvertailun,... ). Joukkueen Japani tulosten lisäksi voit seurata Flashscore. fiista yli 1000 eri jalkapallosarjaa yli 90 eri maasta ympäri maailman. Klikkaa maan nimeä vasemmasta valikosta ja valitse haluamasi kilpailu (liigojen tulokset, kansallisten cupien live tulokset, muut kilpailut).
”Sairastan parantumatonta syöpää ja olen nyt kotona saattohoidossa. Aikaa on jäljellä vain vähän. Vaikka kärsin kovasti joka päivä, FEBC:n kuunteleminen on minulle suuri ilo. Kaksi kuukautta sitten minut kastettiin kotona. Nyt olen vuoteenoma ja luen Raamattua joka päivä. Koska uskoni Jeesukseen on niin nuori, en ole oikein ehtinyt elää kristittynä enkä ole tuntenut Jeesusta vielä vahvasti. Nyt voin ainoastaan rukoilla, että parantuisin. Kaipaan varmuutta, että Jeesus Kristus on aina kanssani. Kiitos, että neuvotte minua.
Vaikka kärsin kovasti joka päivä, FEBC:n ohjelmien kuunteleminen on minulle suuri ilo. Kiitos FEBC:n henkilökunnalle radio-ohjelmista. Olen huolissani tulevasta, sillä koronapandemia ei tunnu koskaan loppuvan. Luukkaan evankeliumin kylväjävertaus saa minut pohtimaan, olenko minä kalliolle pudonnut siemen. Mieheni on vastustanut uskoani Jeesukseen, ja olen totellut häntä. Uskon Jeesukseen sydämessäni.
Japani hankalassa tilanteessa Australia-tappion myötäJapanin jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Zico myöntää maanantaina Australialle kärsityn 1-3-tappion olleen maalle erittäin raskas takaisku. - Kahden maalin tappio todellakin vahingoitti meitä. Olemme erittäin hankalassa tilanteessa. Nyt meidän täytyy kaataa Kroatia.
Japanin pääkaupunki, ultramoderni Tokio on maailman suurin kaupunki. Tuemme Tokion alueella kuuluvaa Keikon kirjelaatikko -radio-ohjelmaa, jota on jo yli 40 vuotta toimittanut rakastettu Keiko Yoshizaki, yhteistyökumppanimme FEBC-Japanin eläkkeellä oleva johtaja. Ohjelma vastaa suoraan kuuntelijoidensa tarpeisiin, sillä se perustuu kuuntelijoiden kysymyksiin ja vastauksiin sekä heidän puolestaan rukoiluun.
Seuranta: MM-futiksen 12. päivä - Jalkapallo - Aamulehti
Japani - SansaJapani on tunnettu estetiikastaan, huipputeknologiasta ja siitä, että japanilaiset elävät maailman pisimpään. Pitkään ovat eläneet myös monet ikivanhat perinteet, ja ehkä siksi Japania on perinteisesti pidetty vaikeana maana lähetystyölle. Media tuo täälläkin lähetystyöhön uusia mahdollisuuksia ja tulevaisuudennäkymiä.
Unelmani on päästä kirkkoon ja saada kaste, mutta mahtaako se koskaan toteutua? Rukouksissa jätän asian Jumalalle ja koetan saada mielenrauhaa. Luen salaa Raamattua, kirjoitan ylös raamatunjakeita ja teille kirjeitä, niin ettei mieheni huomaa. Käyn myös päivittäin tarkistamassa postini, olisiko teiltä tullut kirjettä. Kiitos teille. Sairastan parantumatonta syöpää ja olen nyt kotona saattohoidossa.
Ohjelmaa kuunnellaan paljon myös nettiradiosta, ja sitä jaetaan sosiaalisessa mediassa erityisesti nuorten tavoittamiseksi. Tiesitkö? Yllättävää kyllä, yli puolet japanilaisista nuorista pareista menee naimisiin kirkossa kristillisen kaavan mukaan. 80% Japanin pinta-alasta on vuorten peitossa. Japanissa toimii maailman vanhin yritys, buddhalaistemppelien rakentamiseen erikoistunut Kongo Gumi. Se on toiminut vuodesta 578 ja oli saman suvun omistuksessa vuoteen 2006 asti. Tarinoita Japanista Sairastan parantumatonta syöpää ja olen nyt kotona saattohoidossa.
MM-jalkapallo | Japani jysäytti jättiyllätyksen: voitti Espanjan ja pudotti Saksan jatkostaTorstaina paketoitiin jalkapallon MM-kisojen alkulohkot E ja F. Espanjan Alvaro Morata nousi korkeimmalle Espanjan ja Saksan välisessä alkusarjan ottelussa. 1. 12. 9:00 | Päivitetty 1. 6:38Jalkapallon MM-kisoissa ratkaistiin torstaina E- ja F-lohkoista jatkoon menevät joukkueet. F-lohkossa Kroatia ja Belgia päätyivät maalittomaan tasapeliin. Se tiesi Belgian putoamista jatkosta.
[SUORATOISTO] Japani Costa Rica elää live 27 marraskuuta
Kiitos, että neuvotte minua. Siitä asti, kun tiiminne ja seurakunnan johtaja kävivät luonani, olen uskonut Jumalaan. Minut kastettiin helmikuussa, ja sen jälkeen Jumala on johtanut ja suojellut minua sekä täyttänyt tarpeeni. Olen vammainen, mutta sain silti täysipäiväisen työn moottoripyöräyrityksessä. Koronapandemian alettua sain myös osa-aikaista työtä tiskaajana. Jumala auttoi minua. Ennen kuin opin tuntemaan Jumalan, kukaan ei pitänyt minusta ja tunsin itseni arvottomaksi. Nyt kuitenkin tiedän, että olen mittaamattoman arvokas; Jumala on totisesti antanut minulle uuden elämän.
((SUORATOISTO**)) Qatar Senegal elää 2022 25
[[URHEILU-TV###]+++] Japani Espanja elää 2022 1
” – Kuuntelija Japanista Ihmisten tarpeet tulevat kuulluksi Maa on vauras ja japanilaiset ovat koulutettuja. Pinnan alla kytee kuitenkin paljon ahdistusta, yksinäisyyttä ja paineita esimerkiksi työelämässä. Väestö myös vanhenee ja vähenee. Kristinuskon muuttavalle sanomalle on tilausta, sillä väestöstä vain pari prosenttia on kristittyjä.
luokalla Supanburin provinssissa. Löysin Sydänystävä-ohjelman nettisivuiltanne jo jokin aika sitten ja siitä lähtien olen kuunnellut sitä. Pidän ohjelmastanne. Pidän myös kirjasesta Aito ystävä, jonka lähetitte minulle. Jatkan ohjelman kuuntelua aina, kun minulla on opiskelusta vapaata. Japanilainen Keikon kirjelaatikko -ohjelman kuuntelija: "Elämäni on muuttunut kuluneen vuoden aikana. Rouva Keiko Yoshizakin avulla sain mahdollisuuden muutokseen. Hän luki kirjeeni ohjelmassaan. Olin kirjoittanut mm. näin: ”En pysty uskomaan Jeesukseen, vaikka haluaisin.
Koripallon MM-karsinta LIVE: Kroatia - Suomi | Iltapulu.fi
Kiitos Sydänystävä-ohjelmasta ja kiitos tiimille, joka on neuvonut minua ja ohjannut Jumalan luo. Tämä on ensimmäinen sähköpostini teille. Olen 27-vuotias nainen. En ole kristitty, mutta kuuntelen FEBC:n lähetyksiä, sillä ne saavat minut tuntemaan suurta helpotusta. Tein myös pienen lahjoituksen. Keikon kirjelaatikko -ohjelma on tällä hetkellä suurin pelastukseni. Mielenterveysongelmani ovat pahentuneet ja vahingoitan itseäni. Haluan Jeesuksen pelastusta. Pyydän Jeesusta antamaan anteeksi syntini. Koska perheeni vastustaa, en usko, että voin saada kasteen ja liittyä kirkon jäseneksi.
Pelastaako Jumala minut, vaikka minua ei kastettaisi? Käsivarteni on täynnä viiltoja ja arpia. Antaako Jumala anteeksi, vaikka satutan itseäni? En ole näyttänyt arpia perheelleni, mutta jonain päivänä ne tulevat ilmi. Pelkään heidän surevan, että vahingoitan itseäni. Vaikkei minusta voisi tulla kristittyä, löytääkö Jumala silti minut ja pelastaa synnistä? Olen buddhalainen ja 16-vuotias, opiskelen 10.
(verkossa) Portugali Uruguay elää live 28 marraskuu 2022
En ymmärrä, miten voisin uskoa. ” Ohjelmassa Keiko sanoi: ”Ota ensimmäinen askel ja rukoile: ’Auta minua, Herra, sillä en pysty uskomaan. ’” Tein niin ja rukoilin juuri noin. Hämmästyksekseni minussa on sen jälkeen tapahtunut suuri muutos. Kuuntelin ohjelmia säännöllisesti, avasin Raamatun ohjelmaa kuunnellessani, lauloin mukana ohjelman laulua. Lopulta tulin johdatetuksi seurakuntaan, jossa olin käynyt jonkin aikaa monia vuosia aikaisemmin. Sydämeni kovuus suli, ja nyt saan Herralta ylenpalttisia siunauksia.
Kuuntelen joka päivä Keikon kirjelaatikkoa. Päiväni ovat täynnä kiitosta! " Jäin pois töistä hoitaakseni äitiäni. Kun äiti kuoli, minulle jäi enemmän aikaa, ja olen rennompi ja iloisempi. Nyt voin myös olla avoin uusille asioille. Haluaisinkin alkaa käydä raamattukirjekurssianne. Sen kautta opin varmaankin ymmärtämään enemmän Jumalasta, koska nyt sydämeni on avoimempi. Olen valmis ottamaan vastaan hyviä asioita elämääni. Kiitos tästä mahdollisuudesta. Olen 42-vuotias nainen. Hävettää kertoa, mutta olen ollut 20 vuotta kotona päivät pitkät. Puolitoista vuotta sitten löysin FEBCin ohjelmat ja sen jälkeen olenkin kuunnellut niitä joka päivä. Olen alkanut ajatella, että ehkä Jumala sittenkin rakastaa minua.
(ELÄÄ<<<) Etelä-Korea Portugali elää 2 joulukuuta 2022
(SUORA LÄHETYS**) Kroatia Belgia elää live 1 joulukuuta 2022